Sabtu, 22 Mac 2014

NOURISH YOUR HAIR - SUBURKAN RAMBUT ANDA - SHAKLEE

Set Rambut Shaklee



RAMBUT...RAMBUT...dengan keadaan iklim Malaysia yang tak menentu sekarang ni, terlampau banyak bahan pencemaran berterbangan di ruang udara. Akibatnya, rambut anda yang terdedah kepada udara mengalami 'sakit'. Macam-macam sakit pada rambut yang ada. Contohnya keguguran rambut yang banyak, kegatalan kulit kepala, rambut tidak subur. Bahkan ada sebahagiannya yang rosak kerana menggunakan 'aksesori' rambut seperti dye.

Bila rambut dah 'sakit', kenalah bagi supplement yang mampu merawat dengan berkesan! Tak perlu fikir panjang nak guna yang mana. Guna sahaja set penjagaan rambut daripada Shaklee. Sebab apa saya kata begitu? 

Rambut yang sihat bermula daripada akar rambut.

Setiap produk ProSante Shaklee mengandungi Scalp Health Complex iaitu gabungan 10 vitamin, mineral & herba bagi membekalkan kesihatan rambut yang optimum pada rambut anda.

Ekstrak swertia & halia digunakan untuk merangsang peredaran darah & membekalkan tenaga kepada folikel rambut selain vitamin A & E yang membantu metabolisme  kulit kepala yang sihat.

Istimewanya anda tidak akan menemui sebarang bahan kimia kuat yang boleh merosakkan rambut & juga kulit kepada anda dalam rangkaian produk penjagaan rambut Shaklee.

Keberkesananya? Anda yang akan merasainya! Jadi, gunalah set ini untuk mengalami kehebatannya. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN