Rabu, 26 Mac 2014

WAJAH SEMAKIN GEBU & COMEL


Apabila anda baca sahaja tajuk ni, mesti kening sebelah ternaikkan? hehehe. Sekadar gurauan. Apa yang cuba saya tekankan di sini adalah keberkesanan menggunakan produk Dnars dalam memelihara kesihatan wajah.


Semenjak saya menggunakan produk ini hampir 8 bulan, alhamdulillah bertambah gebu & comel (again... :-) ). Kulit muka sentiasa lembap, tegang & cerah. Mana tidaknya, segala vitamin yang ada pada krim & toner Dnars telah diserap ke dalam kulit muka saya. Bangun pagi je berseri-seri.


Semua kenyataan saya di atas bukan propaganda semata. Ini berdasarkan pengalaman saya. Malangnya, saya tiada pula ambil gambar ketika muka bermasalah sebab tak terfikir untuk berkongsi dengan anda semua di blog ini. Dulu jarang sangat buka blog. Tahun ini baru aktif. Hahaha.


Saya hanya boleh kongsikan gambar terkini. Tengoklah ye kat right side blog ni. Itulah gambar saya selepas menggunakan produk ini. Testimoni yang menggunakan Dnars anda boleh search di Google. 


Selain itu  juga, saya turut menggunakan Energizing Soy Protein (ESP) daripada Shaklee. Memang benar-benar membantu dalam kesihatan kulit wajah & badan. MANTAP luar dalam!

Ayuh hubungi saya untuk nasihat yang PERCUMA tentang produk Dnars.

SMS/WhatsApp: 013-8674641
Email: farahmakmor@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN