Jumaat, 27 Jun 2014

SET BERPANTANG SHAKLEE:

KEPERLUAN SIHAT UNTUK IBU BERSALIN

SET BERSALIN SHAKLEE

TAHNIAH ye kepada semua ibu-ibu yang sudah bersalin mahupun yang hampir nak bersalin. Pastikan persiapan selepas bersalin seperti keperluan baby dan pakaian anda dah di packing. Manalah tau kot-kot terbersalin awal. Haaaa, tak kelam-kabut jadinya. Eh, macam kurang je persiapan tu. Apa lagi yang anda tak sediakan? Ce fikirkan...Suplemen untuk anda dan baby belum ada. Di luar sana pelbagai pilihan. Nak yang mana satu? Gunalah Set Berpantang Shaklee. Kenapa mesti Shaklee?Jom kita lihat sebabnya:

KALAU DUNIA ADA 7 KEAJAIBAN DUNIA, SHAKLEE ADA
7 SEBAB KENAPA MESTI AMBIL SET BERPANTANG

1. 100% semulajadi, ada sijil halal dan & mudah digunakan.

2. Boleh digunakan untuk bersalin biasa dan pembedahan.

3. Selepas bersalin, terus boleh ambil set ini kerana ia BUKAN jamu.

4. Ibu sihat, anak pun sihat. Bahagian kan???

5. Boleh melakukan ibadah yang lain bila kesihatan sentiasa mendampingi anda.

6. Boleh jadi ahli Shaklee. Banyak kebaikan menanti anda!

7. Harga yang terbaik, kualiti yang deBoooMm!

set bersalin, set berpantang shaklee

TAHUKAH ANDA?
Sangat beruntung dan TERBAIK anda yang menggunakan SET BERPANTANG shaklee ni. Mana tidaknya, badan yang selalu letih dek kerana menjaga & menyusukan anak tengah malam, permintaan vitamin yang tinggi dalam badan membuatkan anda lemah sahaja. Bila ambil set ini, 'confirm' badan anda tak suka lemah, lesu. Cergas je.

Ye lah, nutrien sihat sudah mengalir dalam tubuh anda. Tambahan lagi, anak anda pun dapat juga kebaikan vitamin tersebut. Patutlah anak anda sihat je. Orang perempuan ni memang kena jaga kesihatan dalaman dan luaran. Barulah 'MELETOP' suami tengok. hehe.. Bertambah lagi kasih sayang suami kepada anda. Rakan sekerja pun tengok keanggunan dan kesergasan anda mesti cemburu. Hihihi. Dah buat keputusan?
 BELI ONLINE DENGAN eSell


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN