Rabu, 19 Mac 2014

SET SLIMMING BUDGET (1)


SET SLIMMING BUDGET SHAKLEE
Berapa BMI anda? Let's check it out. Boleh check kat right side blog ni. Macam mana? Overweight ke healthy? Tahniah kepada yang sihat. Yang overweight tu jangan bersedih. Teruskan bacaan anda di blog ni untuk penyelesaiannya.

Siapa yang tak nak mempunyai bentuk badan yang menarik dengan mengamalkan diet tanpa menyeksa badan. Kalau anda tanya saya bagaimana, inilah jawapan saya. SET SLIMMING BUDGET SHAKLEE !

Lecithin & Herb-Lax adalah budget yang minimum untuk anda. Fungsi bagi setiap supplement tersebut anda boleh rujuk pada poster ye. 

Lecithin mengandungi kolina. The National Academy of Sciences menyatakan bahawa kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular & pembiakan. Herb-Lax pula menyokong sistem pencernaan anda.

Cuba anda fikirkan sejenak. Bila kita kembali mempunyai berat badan yang ideal, pasti keyakinan bertambah. Malahan dapat melakukan pelbagai aktiviti lasak dengan selesa tanpa rasa cepat penat.

Shaklee adalah pilihan semulajadi yang selamat, produk yang terbukti berkesan untuk membantu mencipta masa depan yang lebih sihat untuk diri anda & juga bumi ini.

HIDUP SIHAT DENGAN NUTRISI YANG SIHAT !
BILA SIHAT, HIDUP INI LEBIH NIKMAT !
APA LAGI, ORDER LAH CEPAT !





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN