Isnin, 17 Mac 2014

HERBAL BLEND MULTI-PURPOSE CREAM

herbal blend - Shaklee


Memang terbaiklah krim daripada Shaklee ni. Multi-purpose sangat! Kalau tak percaya search je kat internet tentang keberkesanannya. Pasti ada jawapannya. Lepas je dapat tau produk ni available terus je saya beli. Saya nak rawat ruam yang ada kat leher & lengan ni. Selain tu nak merawat kulit kasar pada tumit,siku & lutut. Nanti saya akan update tentang keberkesanannya. Tak sabar rasanya!


Krim ni memang perlu ada di rumah. Boleh disapu pada kulit yang terkena gigitan serangga kecil, melecur, parut akibat chicken pox dan eczema. Jangan lengah lagi, belilah sekarang dengan saya. Harga? Murah sahaja. 

Untuk kegunaan seisi keluarga.

*****************************************************
Kelmarin beli krim ni (17/03/2014), semalam dah sampai (18/03/2014). Malam je terus saya guna pada ruam di leher & lengan, tumit kaki, siku, lutut & parut kerana chicken pox. Esok pagi je bangun, tak sangka ruam pada leher berkurangan! Termasuklah ruam pada lipatan lengan ni. Nak tunjuk ke? Tak bolehlah. Aurat. Tapi saya akan tunjukkan hasilnya pada buku lali suami saya nanti ye. Sabar. 

Kalau zaman nenek kita, memang mereka guna pelbagai herba untuk merawat. Tapi, takkan kita nak tepek herba tu kan. Pasti mengganggu dalam aktiviti seharian. Herbal Blend ni pun diperbuat daripada herba. Bila kita sapu je, dia meresap & tidak berminyak. 

Apa yang lebih MeLeToP lagi bila pembelian krim ni hanya mengambil masa 1 hari je untuk mendapat status SOLD OUT seluruh Malaysia. Maknanya apa tu? Maknanya ramai sangat orang Malaysia yang menggunakannya a.k.a permintaan TINGGI! Jadi, apa kata anda cuba. Pasti kagum dengan keberkesanannya. Murah sahaja. Anda bagi saya RM50.00, masih ada baki lagi tau duit anda. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN