Selasa, 22 April 2014

SHAKLEE: BELI SEKALI, TAHAN BERBULAN-BULAN

set shaklee
Shaklee Tidak Mahal

Bercakap tentang harga, semua orang inginkan yang murah dan memberi kesan yang paling cepat. Setiap hari ada sahaja iklan di media sosial tentang penjualan produk dengan tawaran yang menarik. Kita tidak boleh persoalkan kaedah pemasaran mereka kerana itu strategi mereka. Lazimnya, setelah mencuba dan mengalami sendiri kesan pengambilan sesuatu produk itu, barulah mereka sedar harga bukanlah menjadi ukuran kualiti.

Kami di BHB (blisshealthbeauty) sentiasa berlapang dada dalam memberikan nasihat kepada para pengguna yang berurusniaga dengan kami. Malahan, kami juga merupakan pengguna produk Shaklee. Jadi, perubahan positif yang kami alami boleh dikongsikan bersama para pelanggan yang setia. Kadangkala, ada juga pelanggan yang belum lagi bersedia untuk membeli produk Shaklee tetapi mahu mengetahui terlebih dahulu kebaikan setiap supplement yang ada. Keadaan ini sangat menggembirakan hati kami kerana mereka ingin mengenali dahulu produk Shaklee. TAK KENAL MAKA TAK CINTA. Betul tak? BILA DAH CINTA, PASTI INGIN MEMILIKINYA.

Gunakanlah fungsi otak kiri untuk menganalisis sebaik mungkin. Cuba anda ambil sedikit masa untuk mengetahui sama ada mahal ataupun murah produk Shaklee ini. Bagaimana caranya? Anda boleh melihat setiap entri yang telah kami paparkan di blog. Semua maklumat ada di situ. Buatlah kira-kira untuk bajet bulanan anda. Anda juga boleh menghubungi kami untuk keterangan lebih lanjut sama ada melalui email, whatsapp, mesej mahupun call. Mudah-mudahan kami boleh membantu. Jangan sempitkan fikiran anda dengan beranggapan bahawa Shaklee mahal. Andaian yang negatif menyebabkan anda dihantui dengan aura yang negatif. Apabila aura negatif menguasai diri, sukar untuk anda menerima pandangan orang lain.Tidak salah untuk kita mencuba sesuatu yang baik. Kesihatan itu perlu dicari kerana diri kita adalah amanah yang perlu dijaga. Kita bermohon kepada Allah agar dikurniakan kesihatan yang berpanjangan. Jadi, tanggungjawab kita untuk berusaha ke arah itu. Usaha, Doa, Tawakkal. Sentiasalah berpegang kepada konsep UDT ini. Insyaa Allah kehidupan kita akan dilimpahi dengan barakah.

Sekarang ini, kami sekeluarga semakin jatuh cinta dengan produk ESP daripada Shaklee. Setiap kali bangun pagi, kami akan tersenyum lalu bergegas ke dapur untuk minum ESP bersama horlick atau milo. Ianya merupakan suatu kenikmatan yang sangat kami syukuri. Kelazatannya seolah-olah berbisik kepada kami tentang khasiatnya yang sangat baik. Benar, kami tidak berasa lapar dalam tempoh yang singkat. Kami mengambil sarapan pagi sekadarnya seperti rutin harian sebelum ini. Keadaan perut yang tidak suka lapar, cergas melakukan aktiviti berkebun membuatkan kami sekeluarga hidup bahagia. Kami juga bertekad untuk menggunakan ESP dan produk Shaklee yang lain sehingga kami mencapai usia warga emas. Kami ingin sentiasa sihat supaya boleh beribadah seperti waktu muda.

Harapan kami kepada anda yang digerakkan hatinya oleh Allah s.w.t untuk melawat & membaca blog kami adalah semoga anda sentiasa berfikiran positif agar aura positif anda melebihi daripada aura negatif. Sebarkanlah kepada sahabat-handai, sanak-sanudara bahawa SHAKLEE TIDAK MAHAL. Sentiasa SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM.

SHAKLEE TIDAK MAHAL. SHAKLEE TIDAK MAHAL. SHAKLEE TIDAK MAHAL. SHAKLEE TIDAK MAHAL. SHAKLEE TIDAK MAHAL. SHAKLEE TIDAK MAHAL. SHAKLEE TIDAK MAHAL. SHAKLEE TIDAK MAHAL.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN