Selasa, 24 Jun 2014

PERFORMANCE DRINK: RAHSIA KEKAL BERTENAGA

 BERPUASA & KEKAL AKTIF DENGANNYA

Alhamdulillah. Ketika saya menulis entri ini, kita telah berada pada 26 Syaaban 1435 Hijrah. Hanya tinggal beberapa hari sahaja Ramadhan bakal tiba. Sudah tentu pelbagai persiapan yang kita perlu lakukan untuk menghadapi bulan Ramadhan yang penuh dengan dugaan & cabaran. Salah satunya ialah menahan rasa lapar & dahaga selama hampir 14 jam (Malaysia). Di samping itu, aktiviti harian tetap berjalan seperti biasa. Bagaimana untuk kita kekal aktif & cergas ketika bulan puasa dengan menahan lapar & dahaga dalam tempoh sedemikian? 

PERFORMANCE DRINK SHAKLEE
Kekal cergas walau apapun yang anda lakukan



Shaklee sentiasa memberikan jalan penyelesaian yang terbaik untuk kesihatan anda. Memperkenalkan kepada anda Performance - Pure Hydration Drink dengan perisa oren atau boleh juga dipanggil Performance Drink. Kenapa mesti Performance Drink? Apa kebaikannya berbanding produk yang lain? Siapa sahaja yang boleh meminumnya? Jom baca lagi.

PENGENALAN
Performance Drink direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat pada tahun 1993 yang juga merupakan minuman sukan pertama bagi atlet di Amerika Syarikat. Malahan, para atlet bertaraf antarabangsa juga memilih minuman ini kerana banyak membantu mereka dalam mencipta rekod dunia baik dalam sukan dunia mahupun aktiviti pengembaraan. 

FORMULA UNIK 
1. Tahukah anda Performance Drink dirumus eksklusif dengan OptiCarb yang telah dipatenkan bagi meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga & memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. 

2. Performance Drink juga mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera. 

3. Kajian klinikal juga menunjukkan bahawa Performance Drink memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.

APAKAH ITU OPTI-LYTE?
Performance Drink mengandungi Opti-Lyte. Opti-Lyte adalah campuran saintifik elektrolit untuk menyokong tahap penghidratan optimum. Ia terbukti secara klinikal untuk penghidratan yang lebih baik  daripada air dan mempunyai lebih banyak elektrolit dari jenama terkemuka.

Formula khas Opti-Lyte ini juga digabungkan dengan gabungan karbohidrat unik untuk memberikan tenaga segera dan berterusan serta menyokong penghidratan optimum.

APAKAH ITU OptiCarb?
OptiCarb merupakan satu formula iaitu gabungan karbohidrat merangkumi glukosa, fruktosa dan maltodekstrin. Glukosa dan fruktosa adalah karbohidrat ringkas untuk penyerapan yang cepat. Maltodekstrin pula ialah karbohidrat yang lebih kompleks yang direka khas untuk memanjangkan penyerapan bagi membantu mengekalkan tenaga dan daya tahan.

KEBAIKAN PERFORMANCE DRINK

kebaikan performance drink shaklee

siapa yang perlukan performance drink shaklee

Haa, TERBAIK kan minuman ni. Sebab itulah Performance Drink menjadi rebutan ramai penggemarnya ketika menyambut Ramadhan & resepi sejati bagi mereka yang aktif bersukan dalam mengekalkan kesihatan yang baik.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN