Rabu, 20 Ogos 2014

HERB-LAX™ : USUS BERSIH, PERUT KEMPIS




ANDA SEMBELIT?
 atau .......

ANDA BUNCIT?

atau .......

TERLALU BANYAK MAKAN?

Terasa perut sesak dengan makanan dan tidak selesa? Jerawat mula tumbuh di muka, badan lemah dan berat badan menjadi berlebihan?

Sudahkah anda melakukan DETOX?
Detox ialah proses membersihkan usus. Semua toksin, lendir dan lemak yang melekat di dinding usus akan dikeluarkan melalui pembuangan air besar. 

Apabila usus kita telah dibersihkan, maka nutrien boleh diserap secara optimum! Proses detox ini memang sangat penting sebelum pengambilan apa jua jenis vitamin/suplemen.

USUS KOTOR, PENYAKIT BERSARANG
Walaupun setiap hari anda berjaya membuang air besar, kemungkinan anda juga mungkin menghadapi masalah usus. Kajian yang dilakukan oleh pakar menunjukkan terdapa 6-10 paun najis terlonggok di dalam usus kita. 

Gaya hidup masa kini yang ada sebahagiannya kurang bersenam telah mengakibatkan pengumpulan bahan buangan toksin di dalam usus. Akibatnya, terjadinya keadaan sembelit dan najis terlonggok.

Seringkali keseluruhan usus besar terlonggok dengan najis lama dan bahan kumuh yang mengeras. Ia hanya membenarkan najis yang lembik dan kecil melalui saluran usus yang sempit. Akibatnya, kebanyakan daaripada kita mempunyai masalah sembelit & najis terlonggok.

Najis terlonggok boleh didefinasikan sebagai toksin yang menjejaskan kesihatan badan. Ia amat sukar dihapuskan. Jika anda mempunyai masalah berat badan, maka antara sebabnya ialah terdapat banyak najis berlonggok.

Sembelit pula boleh diertikan sebagai perlakuan sukar membuang air besar keranan najis terlonggok yang terlekat di usus akibat daripada perkumuhan yang tidak sempurna. Bahan toksin akan diserap oleh mucus usus dan boleh mengundang pelbagai masalah kesihatan seperti kanser kolon, tekanan darah tinggi, masalah kesihatan jantung, hati dan buah pinggang.

Selain itu, keadaan sembelit juga boleh menyebabkan seseorang itu mengalami masalah jerawat yang serius, kulit berkedut dan sakit ketika datang haid.

MENYAHTOKSIN RAHSIA KEKAL SIHAT & AWET MUDA
Para penyelidik dan pakar-pakar penjagaan kesihatan percaya bahawa sisa makanan dan toksin yang terkumpul di dalam badan adalah penyebab utama bagi penyakit dan penuaan pramasa.

Penyahtoksin secara kerap boleh menyingkirkan bahan buangan yang merbahaya. Ia juga membantu meningkatkan kesihatan dan kecergasan.

HERB LAX SHAKLEE
Perbezaan di antara usus yang sihat dan tidak sihat

Dr. Bernard Jensen, Pd.D telah menekankan kepentingan usus yang sihat.
"Setiap tisu dibekalkan dengan darah daripada sistem usus. Apabila usus kita kotor, darah juga akan kotor. Oleh itu, sistem usus mesti dipulihkan sebelum pemulihan bahagian badan yang lain boleh dilakukan."


BAGAIMANA CARANYA?
HERB LAX SHAKLEE 
Herb-Lax Shaklee ini terdiri daripada gabungan 9 herba semulajadi. Gabungan ini membentuk satu ramuan yang terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. 

Herb-Lax telah terbukti secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita bagi jangka masa yang panjang kerana sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan lembut. Ia juga dikenali sebagai julap lembut di kalangan penggemarnya.

  9 HERBA SEMULAJADI:

  
   Alfalfa leaves                          Senna leaves              Anise seed

 
    Blue malva flower                   Buckthorn bark

 
    Licorice root                            Rhubarb root
  
    Fennel seed                             Culver's root

KEBAIKAN HERB-LAX
1.Membantu pembersihan najis yang tersekat.
2. Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
3. Membantu mengatasi masalah sembelit.
4. Mengempiskan perut.
5. Tindakan pembersihan yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsung membantu masalah sembelit.
6. Membantu dalam mengurangkan kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

CARA MENDAPATKAN HERB-LAX 
1. Klik sahaja icon eSell untuk membuat pembelian, atau
2. Hubungi sahaja kami dengan SEGERA. Kami akan memberikan konsultasi PERCUMA tentang pengambilan suplemen yang betul dan lain-lain lagi.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN