Isnin, 25 Ogos 2014

SET SLIMMING SHAKLEE: 4 LANGKAH MUDAH

langkah mudah kurus



4 LANGKAH MUDAH UNTUK 'SLIM'
There is no shortcuts to success. Pernah dengarkan pepatah ini. Setiap kejayaan pasti ada proses tertentu yang perlu dilalui. Begitu juga kalau anda ingin kurus daripada kegemukan. Bukan sekelip mata sahaja boleh turun bertong-tong. Bahaya! Jom kita lihat apakah 4 langkah mudah tetapi sihat dan selamat untuk kurus.
set slimming shaklee

1. Detox 
2. Pemecah Lemak
3. Protein
4. Metabolisme

Kenapa perlu Detox?
- Tahukah anda bahawa detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak & lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas bersih, maka badan boleh menyerap nutrien ke tahap yang optimuum! Ini merupakan kunci asas dalam pengamalan suplemen yang sihat.

Terdapat 2 pilihan suplemen untuk menjalankan proses detox iaitu Alfalfa Complex (Apa itu Alfalfa Complex? Klik di sini ) atau Herb-Lax (Apa itu Herb-Lax? Klik di sini )

Kenapa perlu Pemecah Lemak?
- Lemak tepu yang berada di dalam tubuh badan anda perlu dipecahkan dahulu supaya mudah untuk disingkirkan. Dengan cara itu juga, ia memudahkan proses pembakaran kalori melalui proses perkumuhan dan pembuangan. 

Shaklee menyediakan 2 pilihan suplemen yang boleh membantu proses pemecahan lemak iaitu Lecithin (Apa itu Lecithin? Klik di sini) atau Omega Guard.

Kenapa perlu Protein?
-Tubuh badan kita memerlukan sumber protein kerana ia berfungsi membuatkan kita berasa kenyang dalam tempoh yang lama selain membantu anda memelihara otot semasa mengurangkan berat badan.

Terdapat 2 pilihan suplemen yang membekalkan sumber protein kepada tubuh kita iaitu Energizing Soy Protein (ESP) (Apa itu ESP? Klik di sini atau Cinch Shake Mix (Apa itu Cinch Shake Mix? Klik di sini )

Kenapa perlu Metabolisme?
-Dalam proses mengurangkan berat badan, anda juga memerlukan sumber nutrien yang boleh meningkatkan tenaga anda iaitu Cinch Energy Tea Mix (Apa itu Cinch Energy Tea Mix? Klik di sini ) daripada Shaklee.

CARA PENGAMBILAN
Anda hendaklah merujuk kepada pengedar Shaklee anda tentang dos dan waktu pengambilan setiap suplemen agar ia berkesan. Jika anda adalah pelanggan kami, kami akan sertakan sekali konsultasi tentang gaya hidup sihat bersama Shaklee dengan PERCUMA.

BAJET PRODUK
Keinginan untuk berubah kepada bentuk badan yang ideal adalah langkah yang sangat bijak dan bagus. Tubuh badan yang sihat membolehkan kita melakukan aktiviti tanpa masalah seperti cepat penat atau mudah sakit-sakit badan.

Namun, setiap orang ada kemampuan masing-masing. Hatta, kami menyediakan beberapa pilihan untuk anda tetap boleh menjadi kurus. Let's check it out!

set kurus shaklee


set kurus shaklee

set kurus shaklee

set kurus shaklee



CARA MENDAPATKAN SET SLIMMING SHAKLEE
1. Klik sahaja ikon eSell di bawah untuk membuat pembelian, atau
2. Hubungi kami SEGERA untuk pembelian dan sebarang pertanyaan. Konsultasi adalah PERCUMA disamping maklumat yang lain-lain.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HIKMAH SEBUAH KEHILANGAN